The city off rain - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Anne Orie - WaarBenJij.nu The city off rain - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Anne Orie - WaarBenJij.nu

The city off rain

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

09 Januari 2011 | Canada, Vancouver

En daar kan ik zowel Seattle als Vancouver mee bedoelen.

De week begon zo mooi zonnig maar woensdag was dat toch echt afgelopen en mochten we in levende lijve meemaken waar die uitspraak city off rain vandaan komt..

Dinsdag was het nog lekker droog en zijn we naar de Snoqualmie waterval gegaan en het wintersport gebied ingegaan, lekker frisse lucht tussen de besneeuwde bergen.

Woensdag zijn we naar de Pike Place Market, de eerste Starbucks, de gummwall (walgelijk) en naar het EMP (experience music project), waar we ons eigen rockconcert hebben gegeven(!), gegaan.
‘ s Avonds zijn we richting de grens van Canada gereden en donderdag hebben we de dag, in de regen, doorgebracht in Vancouver.
Door de wolken heen was toch te zien dat dit een erg mooie stad is, aan het water, tussen de bergen. Naast uiteraard shoppen zijn we hier ook door het gigantische Stanley park gereden en naar Granville Island geweest voor de public market.

Vrijdags gingen we weer terug naar Seattle voor een rustig laatste dagje en nog heerlijk uit eten geweest met de familie van Jessica.

Onze week Seattle (en omgeving) zit er weer op, het is snel gegaan, was een superweek en we hadden eigenlijk nog zoveel te doen!

Maargoed toen was het toch echt weer zaterdag ochtend… 5u inchecken.. Dit keer gelukkig wel met een paar uurtjes slaap en mijn 2 lange dagen vliegveld en vliegtuig waren begonnen.

In New York heb ik Anne uitgezwaaid, zij gaat weer richting Nederland en ik ga alleen verder, op naar het warme zuiden! Ondertussen zit ik op Panama airport en hier heb ik nog een paar uur te gaan…
Vanavond laat zal ik landen in Quito om daar morgen aan mn 2 weken Spaanse les te gaan beginnen, ik ben benieuwd.

Veel liefs, Anne

• 09 Januari 2011 - 19:23

Tjeerd:

Hej Anne,

Goede reis nog en succes...zul je nodig hebben nu je terug gaat in de schoolbanken ;-) !!

X Tjeerd

• 09 Januari 2011 - 19:48

Philine:

Hey Anne,

Leuk om te lezen dat je weer op reis bent! Veel plezier in Quito, dat je maar net zoveel lol mag hebben als de laatste keren op een spaans leren.

liefs Philine

• 09 Januari 2011 - 21:05

Erik Orie:

Op naar de Spaanse les. Geniet nog maar even van het vliegveld in Panama.
    Als je op skipe kan horen en zien we je wel.
    Liefs pa

• 09 Januari 2011 - 22:11

Margreet:

Hallo Anne,
    leuke foto's ! Vancouver en zeker het Stanley park vonden wij super. Veel plezier in de warmere orden die je gaat bezoeken. Veel liefs, Teus en Margreet

• 09 Januari 2011 - 22:42

Anne Mauer:

:( ik wil ook met je mee naar Equador!
    Heb reisheimwee... :(

Un grande beso!
    x

• 10 Januari 2011 - 08:30

Cynt Pat En Gio:

Lieverd! Wat een mooie foto`s weer, goeie reis gehad verder naar Quito? Succes verder met je Spaanse lessen Maar dat zal wel goed gaan komen want het zit er nog ged in van de vorige reis he ;)

Veel plezier!

Liefs van ons

• 10 Januari 2011 - 11:47

Stefanie:

He rockchick!!

Leuk weer die foto's! Succes met je spaans..kijken wat er allemaal is blijven hangen!

kusjesss

• 10 Januari 2011 - 18:18

Lotte:

Heey Anne,

Wat gaaf zeg om dit allemaal te lezen!! Je vermaakt je overduidelijk prima!!..
    Geniet maar lekker daar hoor!! Want je mist hier echt helemaal niets! Haha....

Nou tot het volgende reisverslag maar weer!!

Kuss

• 21 Januari 2011 - 11:13

Sjoerd:

Hey Anne,
    Veel plezier Jungle.
    Hou Tarzan in het gereel en doe Moglwi de groeten. En succes met je studie Spaans

hasta pronto
    x Sjoerd