Live like a moviestar! - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Anne Orie - WaarBenJij.nu Live like a moviestar! - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Anne Orie - WaarBenJij.nu

Live like a moviestar!

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

04 Januari 2011 | Verenigde Staten, Seattle

Ik ben nu zo’n anderhalve week in de states en er komen zoveel films voor me voorbij!

Eerst natuurlijk in New York, tja in welke film, serie, talkshow, nieuwseditie komt het niet naar voren.

Dan nu Seattle; Sleepless in Seattle en natuurijk Greys Anatomie! Dacht bijna dat ik McDreamy zag staan op de ferry!

En natuurlijk de details die je altijd hoort en ziet over de States maar nog nooit in real life hebt mee gemaakt…. Ja echt alles is hier groot!

2 liter flessen cola, grote glazen om het in te doen, grote huizen, enorme tv’s, grote auto’s (i love them!), brede autowegen, de grote gele M is nog groter, reuzen flessen shampoo en zelfs bredere rollen toiletpapier!

Ook zijn we ondertussen naar die echte Amerikaanse footballgame geweest! Met de hele traditie erom heen, eerst barbecueën met z’n allen op de parkeerplaats bij de pick-up met bier en vervolgens het enorm grote stadion in, en ja de Seahawks hebben gewonnen!!

Ja het is hier super, Seattle is weer totaal wat anders dan New York, met z’n schone lucht, ruimte om te lopen en mooie bergen overal. Leuk ook om bij iemand in huis te zijn zodat we het echte Amerikaanse leven kunnen meeproeven.

Gister zijn we de Needle opgegaan en straks gaan we de bergen in.
Nu ga ik nog even verder mijn film leven!

Bye!

• 04 Januari 2011 - 18:47

Cynthia En De Mannen:

Wow!! klinkt idd net als een film.. Mooi en leuk om te lezen zie je al helemaal gaan en genieten!! Ben benieuwd naar de foto`s van Seattle!!

Veel plezier verder schat!

Liefs van mij Patrick en Gio

• 04 Januari 2011 - 18:55

Marieke:

Hey lieverd,
    Wat een gave verhalen, en dat nu al na 1,5 week! Lijkt me een geweldige ervaring om daar te zijn!
    Geniet ervan en doe mcDreamy de groetjes als je hem dan toch ziet op die ferry;)
    Kus uit Eindhoven

• 05 Januari 2011 - 00:55

Eline:

Hey Anne,

Wat heb jij daar een super tijd, aan de foto's te zien! Lekker koud daarzo??
    Hier is de sneeuw inmiddels weg, heerlijk!
    Nog heel veel plezier en geniet van je mooie reis!

Groetjes Eline

• 05 Januari 2011 - 18:51

Kristen:

Geweldig om alles te kunnen volgen.
    De tijd zal wel omvliegen denk ik.
    Wel zo gezellig om nog niet alleen te zijn daar.
    Genieten maar.
    Liefs, Kristen.

• 08 Januari 2011 - 14:34

Martha:

wat geniet je weer heerlijk
    Mieters meid dat je dit allemaal meemaakt en wij genieten van je enthousiaste verhalen;
    Ik kijk al uit naar de volgende !
    Liefs Martha

• 11 Januari 2011 - 19:37

Denise:

hey orie
    nog de beste wensen!!
    heb je t naar je zin meid!! aan de foto's te zien wel!!
    neem een stukje toiletrol voor me mee (ongebruikt) lijkt me leuk haha
    veel plezier nog
    xxx