Nog 1 maand.... - Reisverslag uit Breda, Nederland van Anne Orie - WaarBenJij.nu Nog 1 maand.... - Reisverslag uit Breda, Nederland van Anne Orie - WaarBenJij.nu

Nog 1 maand....

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

24 November 2010 | Nederland, Breda

Over een maand is het alweer zover, dan zit ik in New York, het begin van weer een 4 maanden durende reis!

Om jullie een beetje een beeld te geven waar ik dan de komende tijd uit hang staat hieronder mijn reisschema (so far)..

24 december
zal ik samen met Anne van Amsterdam naar New York vertrekken, samen kerst en oud& nieuw vieren en natuurlijk genieten van alle highlights van de Big Apple

1 januari
gaan wij samen van New York naar Seattle, hier zullen we een week bij Jessica verblijven (vriendin van Anne) en Seattle plus omgeving verkennen

8 januari
is het weer tijd voor Anne om terug te gaan naar Nederland en vliegen we samen van Seattle naar New York

9 januari
vlieg ik alleen van New York naar Quito (Ecuador), hier zal ik 2 weken Spaanse les volgen waarbij ik in een gastgezin zal verblijven.

Hierna heb ik nog 3 maanden de tijd om de pracht en praal van zuid amerika te ontdekken.
Ik zal waarschijnlijk, onder andere, ook de landen Peru en Bolivia aandoen.
Onderweg zal ik Lisanne ook ergens oppikken waarbij we onze reis weer samen verder gaan.

20 april
vlieg ik vanuit Quito terug naar Amsterdam waar ik 21 april aankom.

Hoe ik mobiel te bereiken ben is weer afwachten, maar via de volgende netwerken kunnen julie ook conatact met mij leggen;

Hyves; anne-0.hyves.nl
Facebook; anne orie
Skype; anne.orie

Dan ga ik me nu maar eens bezig houden met verzekeringen, wat ik mee moet nemen, reisplanning etc. etc........!!!!

Tot snel!
Liefs Anne

• 24 November 2010 - 22:41

Nick:

Gigi zo lang kan ik niet zonder je !!

• 24 November 2010 - 23:02

Patricia Van Der Schaaf:

Oooooh dat is al lekker binnenkort! Tof hoor! Ecuador en Peru zijn fantastisch! Zeker de amazone ingaan ook! x

• 25 November 2010 - 03:52

Kim Hoogendijk:

Chick! Leuk joh echt super! Zie ik je gewoon pas in april weer. Maar echt beter staat ook op mn lijstje hor! Suc6 met je planning! xx

• 25 November 2010 - 09:05

Nik:

Neeeeeeheeeeeeee ik wil niet dat je gaat!

• 25 November 2010 - 10:05

Anne:

En dan natuurlijk 17 juli t/m 10 augustus India met Judith en Nikki!!!:D

• 25 November 2010 - 11:52

Tante TeTe:

oh wat ben ik weer jaloers. Ik hou je in de gaten dus blijf schrijven. Diana heeft het moeilijk haar moeder is ernstig ziek. Maar Nica bevalt haar nog prima. Sterkte met de voorbereidingen. vrgrdo

• 25 November 2010 - 13:20

Cynthia:

Ohw Anne echt gaaf!! maar wat ga ik je weer missen pffff!! en papa p en Gio natuurkijk ook, Succes verder..

xxx

• 25 November 2010 - 13:41

Stefanie:

Zaterdag samen op pad, nog lekker van je genieten!! :D

• 25 November 2010 - 19:00

Anne:

Ik kan niet wachten!!!! :D
    x

• 26 November 2010 - 13:30

Erik Orie:

Andre Hazes maar opzetten met kerst; ik zit hier heel alleen kerst te vieren zonder Anne.....
    Veel sukses met je voorbereidingen!!!
    Liefs pa

• 27 November 2010 - 12:54

Sarie De Jong:

Wat een ondernemende kleindochter heb ik toch.Succes met de voorbereiding.Wat zullen we je missen ,vooral met de Kerst.Je vader had een goed idee, maar ik heb de Cd. van A hazes niet, dan maar zonder.xxOma

• 03 December 2010 - 21:29

Jacqueline:

Hi Anne

ondertussen nog maar 20 dagen voor je vertrekt, geniet van je voorbereiding en we blijven je volgen!
    Genieten maar weer van deze reis!

liefs
    JacQ