Time flyes - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Anne Orie - WaarBenJij.nu Time flyes - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Anne Orie - WaarBenJij.nu

Time flyes

Blijf op de hoogte en volg Anne

14 Oktober 2014 | Aruba, Aruba

15 oktober was ik op de kop af alweer 6 maanden op Aruba ‘one happy island’. Ach ik kan je vertellen zoals overal op de wereld is het ook niet op Aruba altijd happynes maar wel heel vaak.
Maar als je dan toch even niet lekker in je vel zit en je vervolgens een strandwandeling maakt langs de mooie helderblauwe zee krijg je vaak vanzelf weer een gelukzalig gevoel in je!

Het afgelopen half jaar is voorbij gevlogen en er vanuit gaande dat ik hier een jaar blijf ben ik dus alweer op de helft van mijn Caribische avontuur.
Een half jaar waar ik met een grote lach op terug kijk!
Ik doe hier veel, ik leer hier veel en oja ik ben bijna vergeten hoe het voelt om de deur uit te stappen in je winterlaarzen en dikke kleding en het dan nog koud te hebben…. Dat houd ik voorlopig nog maar even zo.
Maar dat is natuurlijk niet het enige dat ik mis; fijne vertrouwde avonden bij familie of vrienden, de geboorte van de derde zoon van mijn lieve vriendin, de eerste zwangerschap van mijn andere lieve vriendin, belangrijke mijlpalen van belangrijke personen voor mij etc. etc. Ik maak het allemaal niet van dichtbij mee maar met behulp van de social media en smartphones van tegenwoordig kan ik me gelukkig toch vaak erg dichtbij voelen.

En Aruba blijft Aruba. Een mooi, fijn, maar klein eiland. En een perfecte uitvalsbasis voor vele uitstapjes naar andere landen waarvoor mijn vakantiedagen jammer genoeg lang niet toereikend zijn.

In september gingen mijn lieve vrienden Daan en Berdien een week naar Curaçao, ik besloot ze samen met me roomie Suus op te zoeken. Na weer heerlijk last minute een ticket, auto en appartement gevonden te hebben konden we (na uiteraard zo’n 4u vertraging) beginnen met genieten op Curaçao! Een vluchtig tripje dat bestond uit relaxen met Daan en Berdien, sight seeing met Suus en uiteraard een dansje wagen!

Een paar dagen later kwam Berdien naar mij toe op Aruba! Super m’n tweede vriendinnetje dat in bijna een half jaar weg van Nederland me op is komen zoeken en wat voelt dat heerlijk vertrouwt! Voornamelijk heerlijk samen gerelaxed, met een groep getoured over het eiland in een pickup en lekker gegeten, geborreld en gedanst.

Verder gaat het leven hier kalm door, de komende tijd krijg ik veel bezoek! Erg gezellig en leuk om ze hier in mijn leven te mogen ontvangen!
En uiteraard staan er ook nog wat andere buitenlandse avonturen te wachtten…

Keep you posted!
Liefs, Anne

  • 14 Oktober 2014 - 10:36

    Sarie:

    lieve Anne,
    Het eerste briefje verdween.
    Nu nog een. fijn dat je zo geniet.En nu komt de eerste familie.
    Geniet erven.
    Een dikke knuffel van Oma

  • 14 Oktober 2014 - 11:24

    Margreet:

    Lieve Anne,
    Alweer 6 maanden op een tropisch eiland

  • 14 Oktober 2014 - 11:34

    Margreet:

    Lieve Anne, de reactie van mij is ook niet helemaal doorgekomen. 6 maanden met dingen die je mist maar ook veel up's

  • 14 Oktober 2014 - 11:37

    Margreet:

    We blijven proberen! Een lieve,lieve groet van ons XX
    Over een paar dagen krijg je veel familieknuffels!

  • 14 Oktober 2014 - 11:40

    Margreet:

    Misschien kunnen we een keer Skypen?

  • 14 Oktober 2014 - 14:03

    Marieke:

    Lieve Anne,
    wat gaat de tijd snel, alweer een half jaar verder!
    Ik had het van de week nog over je, met jouw oude en mijn nieuwe collega's Patty en Gabriella, kleine wereld leven we toch in he ;-)
    We hebben besloten dat jij na dit komende half jaar ook maar gezellig bij ons moet komen werken, haha!
    nog maar 16 nachtjes slapen........ en dan komen we jou opzoeken!!! We hebben er heel veel zin in!
    Dikke knuffels xxx

  • 28 Oktober 2014 - 12:32

    Kristen:

    Lieve Anne,
    Fijn te lezen dat het goed met je gaat.
    Ook heel begrijpelijk dat ook jij wel eens last kan hebben van een beetje heimwee.
    Natuurlijk gaat het leven hier ook gewoon door en zul je sommige mensen ook erg gaan missen als je langer weg bent.
    Ik vind dat je het geweldig doet daar.
    Over een half jaar zie je wel weer wat er op je pad komt.
    En ja.... je zit nu eenmaal in de leeftijd dat vriendinnen kinderen krijgen.
    Als je terug bent kun je daar volop van genieten.
    Dikke kus,
    Kristen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 31 Okt. 2008
Verslag gelezen: 550
Totaal aantal bezoekers 172504

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2019 - 19 Augustus 2019

Working abroad

08 Februari 2019 - 08 Februari 2019

2019

29 Oktober 2017 - 01 Juni 2018

Australie etc.

07 Januari 2017 - 11 Februari 2017

Argentinie, Chili en een klein beetje Brazilie

16 November 2016 - 03 December 2016

Nepal

14 April 2014 - 22 April 2015

Aruba!

16 November 2014 - 26 November 2014

Cuba

19 Juni 2012 - 27 Juli 2012

Colombia

27 December 2011 - 23 Januari 2012

Thailand

17 Juli 2011 - 10 Augustus 2011

India

24 December 2010 - 21 April 2011

USA en ZA

28 Februari 2009 - 10 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: