De laatste uurtjes... - Reisverslag uit Lage Zwaluwe, Nederland van Anne Orie - WaarBenJij.nu De laatste uurtjes... - Reisverslag uit Lage Zwaluwe, Nederland van Anne Orie - WaarBenJij.nu

De laatste uurtjes...

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

27 Februari 2009 | Nederland, Lage Zwaluwe

Ik kan nu echt de uurtjes af gaan tellen die ik nog in het voor mij vertrouwde Nederland spendeer….
Vannacht is het al zover, dan reis ik met mijn ouders, mijn broers en mijn lieve vriendinnetjes Janneke en Nikki richting Schiphol.
Het gekke is dat ik ondanks de inpak stress etc. nog helemaal niet doorheb dat ik nu echt bijna ga.

De afgelopen weken ben ik druk bezig geweest met spullen kopen, afscheidfeestjes en carnaval natuurlijk en misschien is het wel juist doordat ik het, tot en met nu, zo druk heb met van alles dat ik nog niet echt zenuwachtig heb kunnen zijn.

Woensdag begon de stress… toen ben ik mijn tas in gaan pakken…. Tenminste een poging tot want ja hoor, ik dacht dat ik een grote backpack had gekocht maar nog paste het niet!!!
Hup maar het minst nodige eruit halen kijken of het dan past…. Nee nog niet…
Straks nog de laatste poging en dan moet het gewoon gaan passen!

Vanavond komen nog de laatste vriendjes en vriendinnetjes ‘afscheid’ nemen, eventjes een paar uurtjes naar bed en dan de lange, lange reis tegemoet.

Dan ga ik volgepakt richting de andere kant van de wereld. Inclusief een goed gevulde geld bundel! Voor mezelf natuurlijk om leuke dingen te gaan doen maar ook heb ik van familie, vrienden, de plaatselijke protestante kerk en de organisatie de Lions veel geld gekregen om daar aan het goede doel te besteden. Wat ik met dit nogal flinke bedrag ga doen weet ik nog niet maar ik weet zeker dat ik het daar goed zal kunnen gaan besteden en daarvan houd ik jullie natuurlijk op de hoogte via deze web blog.

Ik heb trouwens ook een internationaal nummer aangevraagd en ik ben dus vanaf morgen bereikbaar op +423 663133379

Mijn volgende berichtje zal ik vanuit Guatemala schrijven. Ik ga nu mijn laatste spulletjes pakken en regelen.
Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes,
Anne

  • 27 Februari 2009 - 15:55

    Sanne:

    Anne,
    Nu wordt het echt spannend en de zenuwen zullen nu toch wel komen. Ik wens je heel veel plezier en succes met je reis. Ik hou je in de gaten wat je allemaal uitspookt. Geniet ervan meid!
    Dikke kus je 'boven-buuf'

  • 28 Februari 2009 - 08:49

    Milou:

    Wat gaaf dat je zoiets gaat doen! Ik wil ook! Maar ik ga in ieder geval je blog goed behouden, want ik ben wel benieuwd.
    Tot van de zomer!
    En groetjes van hier natuurlijk!
    Kus, Milou.

  • 28 Februari 2009 - 16:59

    Judith:

    Ja, ik zit vol spanning te wachten of je veilig bent aangekomen... Laat maar komen al die berichtjes op je webblog.. ik ben een trouwe fan =D

    XXX

  • 01 Maart 2009 - 12:27

    Rixt:

    Heey anne!
    Wat klinkt dat toch allemaal bekend! Toen ik eenmaal in amerika aankwam had ik nog steeds niet door dat ik weg was:P
    Je gaat het vast geweldig hebben!:D Ik ben erg benieuwd naar je verhalen en ik zal volgen:D

    Dikke zoen!

  • 01 Maart 2009 - 12:49

    Helma Orie:

    Lieve familie,vrienden, etc. van Anne.

  • 01 Maart 2009 - 12:53

    Helma Orie:

    Het vorige bericht was geplaatst voor ik er erg in had.
    Wat ik wilde vertellen is dat we vannacht om 01.30uur een smsje van Anne kregen dat ze een goede reis heeft gehad. Nadere berichtgeving zal ze zelf wel plaatsen (of wij als ze niet gemakkelijk kan mailen).Anne, ik hoop dat je een leuk/lief gastgezin hebt en de eerste nacht daar lekker hebt kunnen slapen. toi toi toi en liefs, mama

  • 01 Maart 2009 - 19:26

    Cynt En Pat:

    Hee fijn om te lezen dat ze goed is aan gekomen. ik heb namelijk 2 smsjes gestuurd maar niks gehoord, ik hoop ook dat je bij lieve mensen zit anne! en idd zo gek was het toen we vrijdag bij je weg gingen dacht ik van ..oke tot vd week moppie haha maar dat is dus wel wat langer ik besefte ook echt niet dat je weg ging en vind zoo raar dat je ohw zooo ver weg bent maar ben ook heel trots hoor haha geniet ervan..

    liefs xxx

  • 01 Maart 2009 - 19:57

    Mel:

    schat!!!
    ooooh ik denk aan je hoor! ben zo jaloers op je, nu ben ik degene die thuis zit en nu JOU waarbenjij.nu aan t lezen is! haha.
    meisje ik wens je echt supeeeeeeeeeer veel plezier!!! en nog veel meer!

    dikke knuffel! xx

  • 07 Maart 2009 - 21:39

    Kristen:

    Hey Anne,
    Leuk zo je hele verhaal te lezen hier op zolder.
    Wat zul jij een hoop leuke dingen gaan doen de komende tijd daar.
    Ik blijf alles op de voet volgen.
    Wees wel een beetje voorzichtig.
    Lieve groetjes,
    Kristen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 31 Okt. 2008
Verslag gelezen: 357
Totaal aantal bezoekers 172926

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2019 - 19 Augustus 2019

Working abroad

08 Februari 2019 - 08 Februari 2019

2019

29 Oktober 2017 - 01 Juni 2018

Australie etc.

07 Januari 2017 - 11 Februari 2017

Argentinie, Chili en een klein beetje Brazilie

16 November 2016 - 03 December 2016

Nepal

14 April 2014 - 22 April 2015

Aruba!

16 November 2014 - 26 November 2014

Cuba

19 Juni 2012 - 27 Juli 2012

Colombia

27 December 2011 - 23 Januari 2012

Thailand

17 Juli 2011 - 10 Augustus 2011

India

24 December 2010 - 21 April 2011

USA en ZA

28 Februari 2009 - 10 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: