Ultimo dia.... - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Anne Orie - WaarBenJij.nu Ultimo dia.... - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Anne Orie - WaarBenJij.nu

Ultimo dia....

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

28 Juni 2009 | Mexico, Playa del Carmen

Nog even een laatste update vanuit Mexico, morgen vertrek ik naar Madrid en zit mijn tijd hier in Latijns Amerika er alweer op.

Zaterdag, einde van de middag, kwam dan eindelijk mijn tante aan. Toch een iets emotioneel wederzien...
Ik had ondertussen al een paar uur eerder ingechecked in het hotel, genoten van de luxe.
Wat was dat heerlijk, na 4 maanden backpacken eindelijk weer eens een heerlijk uitgebreid bad!
Ik zal julie de verdere details over dit luxe hotel besparen.

' s Avonds uiteraard uitgebreid bijgekletst en de volgende dag na het luxe, veelzijdige, ontbijt, toch maar weer wat actiefs ondernomen.

Een stuk lopen, metro, nog een metro, tram, weer een stuk lopen, kwamen we na anderhalf uur reizen aan in Xochimilco.
Xochimilco wordt ook wel het Venetie in Mexico genoemd. Het is een rivier in een buitenwijk van Mexico city waar je met een bootje overheen kan.
Het was natuurlijk zondag, superdruk en vol met Mexicanen die een gezellig dagje uit deden.
Mijn tante en ik hadden een privebootje en voeren zo langzaam door de drukte, langs de tuinen, over de rivier.
Was een relaxed boottochtje met nog een flinke regen- / onweersbui tussendoor.

Hierna nog wat laatste inkopen gedaan maar heb jammer genoeg niet alles van mijn lijstje af kunnen strepen...

Ik ga nu nog even genieten van mijn laatste uren in luxe, morgen begin ik weer aan een lange reis.

• 29 Juni 2009 - 08:33

Cynthia:

als je dit leest ben je alweer terug:) maar ik wilde je toch nog even een fijne reis toewensen en nog maar een paar nachtjes slapen en dan zie ik je gewoon in Frankrijk lieverd!! gaan we ook even een luxe relaxe weekje houden hey?!

xxxx

• 11 Juli 2009 - 11:37

Stefanie:

Jeeeeej je bent weer lekker thuis! Was fijn je weer te zien:D en vandaag weer ons eerste dansje wagen!!

Kusjess

• 11 Juli 2009 - 18:00

Cynt En Pat:

Heey we hebben echt een top week gehad met jou in Frankrijk/Parijs en vooral genoten van je verhalen en foto`s zag er toppie uit!! fijn dat je weer terug bent.
    Veel succes met het maken van je grote vakantie reis plakboek! en vergeet je roze lijntje niet he haha;)

liefs cynt en pat