Ultima dia San Jose - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Anne Orie - WaarBenJij.nu Ultima dia San Jose - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Anne Orie - WaarBenJij.nu

Ultima dia San Jose

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

07 Mei 2009 | Costa Rica, San José

Vale... Otra vez... Poco minutos antes yo escribi todo la historia y despues no electricidad... Adios historia, otra vez..
Es extrano porque todos los dias esta semana es mal tiempo (lluvia y tormenta) en el tarde pero hoy no pero tambien no electricidad por un poco minutos..

Aqui un historia en Espanol. Para los persones quel quieres conocen que yo escribe y no hablan Espanol: Buana suerte con traducir. Por el persones quel hablan Espanol: No comentarios, yo hago mi mejor...

Vale... Manana yo voy a Panama. El fin de samana a isla Bocas del Toro y despues Panama city. Con amigos de escuela y tambien con Anne, mi amiga de Guatemala.
Yo pienso el proximo fin de semana yo voy a Puerto Viejo, es un playa aqui en Costa Rica, con un grando groupo de amigos de escuela.
Despues tengo solamente 6 semanas mas para viajar.... Es no mucho tiempo pero yo quiero tambien estoy en Holanda con mi familia y amigos.
En esta 6 semanas yo quiro mirar mucho. Primero despues Peurto Viejo yo voy a Honduras. Yo quiro visitar mucho en Honduras. Yo pienso despues yo voy a regresar Guatemala.
Cuando Anne es tambien en Antigua nosotros quieremos ir a Mexico cuando esta es posible. Cuando esta es no posible yo voy a tener mas tiempo en Guatemala.
Pero nunca es seguro. Yo plan de dia.

Hoy es mi ultima dia en San Jose. Yo tenido un muy bien tiempo aqui, bien amigos, muy bien fiesta, bonitos fin de semanas, bien trabajar etc. Yo voy a extrano pero yo soy tambien alegre yo voy a viajar y mirar mas y mas.

Ahora yo no se que escribo mas...
Esta noche yo necesito preparar mi bolsa otra vez... Y despues un nueve grande avontura.

Muchos besos para tus.

  • 07 Mei 2009 - 20:31

    Mama:

    Ons spaans is niet goed hoor!Dit kost wel wat moeite, maar ik denk dat ik het verhaal heb begrepen.Scheelt dat ik je gisteren heb gesproken.Goede/leuke/veilige reis! kus mama

  • 08 Mei 2009 - 08:03

    Cynthia:

    hmmm nee dit gaat mijn niet lukken maar nu ben ik wel nieuwsgierig wat er staat haha

    igg veel plezier

    xxxx

  • 08 Mei 2009 - 08:32

    Tante TeTe:

    hola opschepper!!!geen wonder dat het licht uitviel en het bliksemde en stormde!!!
    Dat je dat allemaal nog hebt geleerd tussen de reisjes en drankjes door. Petje af!

  • 08 Mei 2009 - 09:02

    Judith:

    Jaa halloooooo,

    Nu even een vertaling voor de leken aub!

  • 08 Mei 2009 - 10:38

    Jacqueline:

    ja,ja, nou dat is inderdaad geweldig.
    muchos besos a tu

  • 08 Mei 2009 - 11:24

    Ex-Roomie:

    Hej Anne, Wat een mooi taaltje is het, maar helaas begrijp ik het niet...waar blijft der vertaling, ben wel benieuwd nu hoor! Wel zeer mooi dat je dit zo hebt kunnen leren!Veel plezier daar nog meid en tot snel Kus Sanne

  • 08 Mei 2009 - 17:30

    Laury:

    Hallo lieve schat, wat een geweldige reis ben je aan het maken. Costa Rica is een waanzinnig mooi land. Ga er maar heel veel van genieten. En ook ik snap geen bal van je mooie spaans.
    dikke kus van ons allemaal.xxx
    Jaap en Laury

  • 09 Mei 2009 - 08:28

    Stichting Muses:

    Hola Anne!
    Que bueno que estes escribiendo una historia en espanol ;). Espero que disfrutes tu viaje hasta panama, honduras y guatemala! Espero que puedes ir a Mexico, porque Mexico es muy bonito tambien ;). Entonces cuidate mucho y tenga un buen dia!
    Hasta luego Nicole

  • 11 Mei 2009 - 07:40

    Stefanie:

    So so dat ziet er al uit als een aardig woordje spaans! Of het klopt en wat er staat weet ik niet, dus een vertaling zou wel fijn zijn haha.
    adiós chicka!(K)

  • 12 Mei 2009 - 09:48

    José:

    Hoi Anne,

    wat een avontuur zeg! Tante Sarie vertelde me over je reis en stuurde me je site.
    Super dat je dit doet!
    En gezien de foto's heb je het goed naar je zin.
    En je reist ook met zo'n grote groep vrienden rond. Gezellig!
    Nog heel veel plezier de komende weken.
    Ga je nog wat doen met je spaans als je weer in Nederland bent?

    Groeten van (je nicht) Jose
    p.s. een vriendin van ons woont en werkt op Costa Rica. Mocht je toch plotseling je "vervelen" of hulp nodig hebben, dan geef ik je wel haar adres.

  • 13 Mei 2009 - 09:04

    Janneke:

    Heey Ansje!

    Haha ik was te nieuwsgierig dus heb je tekst ff gekopieerd en geplakt in een vertaal-site;)!
    Leuk joh om te lezen!
    Ik heb inmiddels je kaartje ontvangen:D

    Veel plezier daar en geniet er van!

    KUS Janneke

  • 13 Mei 2009 - 13:13

    Nikki:

    hahaha patsertje!! :P Wel echt super goed dat je zo'n verhaal helemaal in het spaans al kan typen!!
    Ik zal het zo is gaan vertalen! ;)

    Ik mis je schat!

    xx

  • 17 Mei 2009 - 18:03

    Kristen:

    Wat een prachtige foto's Anne.
    Ik ben een paar weken heel druk geweest en je daarom even niet gevolgd.
    Heb nu alles weer gezien.
    Nog niet alles gelezen maar dat komt nog wel.
    We houden contact.
    Hartelijke groeten ook van Carien.
    Ik heb haar deze site gegeven zodat ze zelf ook kan kijken.
    Binnenkort alweer thuis.
    Ik kan alleen maar zeggen dat de tijd is omgevlogen.
    Ik hoop je snel weer eens op msn te krijgen.
    Lieve groetjes en doe voorzichtig op de terugreis.
    Kristen

  • 18 Mei 2009 - 13:57

    Judith:

    Zeg hoe is het lui ding! schrijf eens een nieuwe blog!

    XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 31 Okt. 2008
Verslag gelezen: 9230
Totaal aantal bezoekers 172452

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2019 - 19 Augustus 2019

Working abroad

08 Februari 2019 - 08 Februari 2019

2019

29 Oktober 2017 - 01 Juni 2018

Australie etc.

07 Januari 2017 - 11 Februari 2017

Argentinie, Chili en een klein beetje Brazilie

16 November 2016 - 03 December 2016

Nepal

14 April 2014 - 22 April 2015

Aruba!

16 November 2014 - 26 November 2014

Cuba

19 Juni 2012 - 27 Juli 2012

Colombia

27 December 2011 - 23 Januari 2012

Thailand

17 Juli 2011 - 10 Augustus 2011

India

24 December 2010 - 21 April 2011

USA en ZA

28 Februari 2009 - 10 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: