Afstoffen - Reisverslag uit Lage Zwaluwe, Nederland van Anne Orie - WaarBenJij.nu Afstoffen - Reisverslag uit Lage Zwaluwe, Nederland van Anne Orie - WaarBenJij.nu

Afstoffen

Blijf op de hoogte en volg Anne

29 Oktober 2017 | Nederland, Lage Zwaluwe

Lieve volgers,

Ik dacht dat het wel tijd werd om deze site weer eens af te stoffen, maar eigenlijk lag hij pas onder een dun laagje stof.

Vorige winter heb ik namelijk nog 2 mooie reizen mogen maken, toch bracht dat mijn reiskriebels nog niet helemaal tot rust.

En dus daarna maar weer flink zitten wikken en wegen, wat wil ik? Nog een jaartje in het buitenland werken? Lang op reis? Of gewoon in Nederland blijven, genieten van mijn flexibele baan en veel korte uitstapjes maken?

Nou uiteindelijk werd het dus (uiteraard) lang op reis!
Ik heb voor 7 maanden onbetaald verlof gekregen en dus heb ik prima de tijd om ergens te overwinteren. De keuze voor Australië was snel gemaakt, hier ben ik nog niet geweest en het is zo gigantisch dat ik verwacht me daar wel een paar maanden te kunnen vermaken.

Maar toch heb ik dan ook nog soms het getob aan vragen; maak ik de juiste keuze? Hier in Nederland is het toch ook fijn? Ga ik leuke mensen ontmoeten? En waar ga ik wonen als ik weer terug in Nederland ben?
Ik verwacht, en weet eigenlijk ook wel zeker, over een paar dagen ergens te staan en te roepen; JA hier doe ik het voor! Ik kijk er enorm naar uit om te genieten van het hebben van geen of nauwelijks plan en natuurlijk om te overwinteren.

Neemt niet weg dat ik al mijn lieve vrienden en familie ook onwijs ga missen! Juist op dit soort momenten bedenk ik toch wel weer hoe blij ik met iedereen ben:).

Heel fijn en bijzonder is het dan ook dat ik de eerste weken van mijn reis wordt vergezeld door 2 vriendinnen; Annemiek (waar ik ook mee in Nepal was) heeft 6 weken vakantie en Lotte (ook een collega van Annemiek en mij) heeft een maand vrij kunnen regelen.
Samen zullen we met een camper de eerste prachtige momenten gaan beleven. Eerste stop is Adelaide! Vervolgens gaan we via de oostkust omhoog en vanaf 10 december zal ik mijn eigen plan gaan trekken. Ik heb genoeg ideeën in ieder geval om de tijd te vullen.
Mijn reis zal ik afsluiten met mijn tante Karina, nog een maand Australië verkennen per camper!

Tijd om naar Schiphol te gaan,
Heel veel liefs,

Anne

  • 29 Oktober 2017 - 16:41

    Henriette:

    Hi Anne,
    Een fijne en mooie tijd gewenst. Ga al je avonturen en ervaringen weer op de voet volgen, goede reis!
    Hartelijke groet, Henriette

  • 29 Oktober 2017 - 18:09

    Miranda Aarts:

    Lieve Anne,

    Heel veel plezier samen met Lotte en Annemiek! Je gaat vast weer geweldige avonturen beleven. Erg benieuwd naar je eerste verslag!

    Liefs Miran

  • 29 Oktober 2017 - 18:36

    Margreet En Teus:

    Lieve Anne,

    Maak er een mooie reis van en wij gaan weer genieten van de reisverslagen!

    Fijne vlucht en een lieve knuffel van ons,

    Margreet en Teus

  • 29 Oktober 2017 - 19:31

    Jacqueline:

    Hi Anne
    Wat een goeie beslissing!
    Geniet ervan en maak opnieuw fantastische herinneringen!
    Goede reis en liefs van ons
    JacQ&Alcuin

  • 29 Oktober 2017 - 20:37

    Kristen:

    Hey Anne,
    Fijn dat ik weer mee mag ge iets van de volgende reis.
    Maak er weer een mooie ervaring van.
    Geniet ervan.
    Kristen.

  • 30 Oktober 2017 - 12:44

    Tjeerd:

    Have fun and enjoy!!

  • 05 November 2017 - 09:04

    Elmy:

    Haveeeeee fun! Het is fantastisch daar! Ben benieuwd naar jullie/jouw reisverhalen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Lage Zwaluwe

Anne

Actief sinds 31 Okt. 2008
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 172416

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2019 - 19 Augustus 2019

Working abroad

08 Februari 2019 - 08 Februari 2019

2019

29 Oktober 2017 - 01 Juni 2018

Australie etc.

07 Januari 2017 - 11 Februari 2017

Argentinie, Chili en een klein beetje Brazilie

16 November 2016 - 03 December 2016

Nepal

14 April 2014 - 22 April 2015

Aruba!

16 November 2014 - 26 November 2014

Cuba

19 Juni 2012 - 27 Juli 2012

Colombia

27 December 2011 - 23 Januari 2012

Thailand

17 Juli 2011 - 10 Augustus 2011

India

24 December 2010 - 21 April 2011

USA en ZA

28 Februari 2009 - 10 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: