Honduras muy bonito! - Reisverslag uit La Ceiba, Honduras van Anne Orie - WaarBenJij.nu Honduras muy bonito! - Reisverslag uit La Ceiba, Honduras van Anne Orie - WaarBenJij.nu

Honduras muy bonito!

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

22 Mei 2009 | Honduras, La Ceiba

Allereerst, ik ben weer telefonisch bereikbaar!:)
Nummer is (eerst weer 0900-0400751 voor het kortingsnummer) en dan 00504 32126662. Ik kijk uit naar de komende telefoontjes;).

Verder vertoef ik nu sinds een paar dagen in Honduras. En ik kan het zeggen, alweer een supermooi land!

Gister ben ik eigenlijk een beetje ´hak op de tak´ vertrokken naar National Parc Pico Bonito, y si, es muy bonito!

Ik verbleef in een hostel aan de wilde rivier in de middle of nowhere met gezellige mensen.
Vanochtend ben ik een hiking tour gaan doen. En ja het was weer echt hiking, in de jungle, zonder paden. Echt survivalen dus.
Ook 2 mooie watervallen bezocht. Je moest er wat geklauter voor over hebben maar dan heb je ook wat.
In, op, achter, onder, voor de waterval. Super!
Ondertussen zit ik weer, moe en voldaan, in La Ceiba.

Vanavond en morgen heel de dag carnavallen! En wat ik tot nu toe heb gezien in de stad beloofd al veel goeds!

Zondag zal ik dan afreizen naar een strand hier vlakbij... Even tot rust komen want ja het leven is zwaar hier.

Ohwja sorry ik moet weer zeggen.... Foto´s volgen later...

• 23 Mei 2009 - 00:31

Diana:

Hoi Anne,
    ben je met oscar gaan hiken? mooie plek hoor die Jungle river ldge, was er een week en had er nog wel een week willen blijven, en ja daarna naar Utila, daar kan je stappen tot je erbij neer valt. dus hele veel plezier en geniet ervan,
    liefs
    Diana ( die haagse in Nica...grinn)

• 23 Mei 2009 - 08:42

Cynthia:

heeey zo dat klinkt spannend allemaal zeg! enne yes! ik ga je zeker proberen te bellen

xxxx

• 23 Mei 2009 - 10:59

Tante TeTe:

ja die dames weten wel wat leuk is. Ik doe het wel met Parijs maar tja
    een mens moet zijn beperkingen kennen. Ik wil Diana een Haagse met cojones noemen in een persbericht maar wellicht gaat dat te ver.
    Heb je haar verhaal over het kampioenschap gelezen, mooi toch dat ontwikkelingswerk. Doe er aan mee, geniet van wat je doet en ziet maar denk er om je moeder wil wel dat je terug komt.
    Dag, dag zondag.

• 23 Mei 2009 - 19:17

Nik:

Wat een super gave foto's!! Spreek je morgen :) Kus!

• 23 Mei 2009 - 20:00

Papa Erik Orie:

Mooie foto's! Genieten hoor. Veel plezier en liefs van pa en ma

• 25 Mei 2009 - 02:44

Anne:

Hee!
    Ben 3 uur geleden aangekomen hier in Manuel Antonio, super leuke mensen meegenomen vanuit Monteverde dus komt goed! :D Heb het goed naar mijn zin hier! Morgen lekker chillen! Net heerlijk genoten van een gailo piento (geen idee hoe je het schrijft) Geniet van je strandje! Ben nu al 4 dagen op een rij aan het stappen :P vnv weer!

Dikke x

• 25 Mei 2009 - 10:38

Stefanie!:

Nou anne laat maar is zien dat je ook kan carnavallen!! Ik ga je vanavond bellen, weer even bijkletsen!!

kusjes!!