1 week Antigua - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Anne Orie - WaarBenJij.nu 1 week Antigua - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Anne Orie - WaarBenJij.nu

1 week Antigua

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

08 Juni 2009 | Guatemala, Antigua

Ik vertoef ondertussen alweer een week in Antigua, voelt al als veel langer en veel te kort!

Vandaag komt Anne aan hier in Antigua, met haar zal ik dan in de loop van de week (waarschijnlijk vrijdag) naar Mexico doorreizen.

Over de afgelopen week...
Ik heb me aangemeld bij een organisatie hier in Antigua die verschillende vrijwilligersprojecten ondersteund.
Via hen ben ik terecht gekomen in een redelijk groot project die medische zorg en scholing voorziet. Hier heb ik een paar dagen gewerkt in een huis waar 12 zieke babys verlijven die om de 2 uur gevoed moeten worden. Mooi, druk werk met veel vrijwilligers en goede sponsers.

Verder de afgelopen week rondgehangen met verschillende bekenden wat uiteraard erg gezellig was en wat door dit voor mij bekende stadje rondgestruind.

Afgelopen weekend aan het strand van Puerto San Jose vertoefd, even bijkomen van het zware leven hier...

• 09 Juni 2009 - 06:04

Cynthia:

hey klinkt gezeliig allmeaal en goed en leuk dat je weer met een project bent bezig geweest.. veel plezier in mexico!!!

xxxx

• 09 Juni 2009 - 10:46

Tante TeTe:

rust goed uit van het luie leven en wapen je tegen de Mexicaanse griep

• 09 Juni 2009 - 11:39

Papa Erik Orie:

de regen stort op dit moment uit de hemel. je krijgt wat je verdiend, we kunnen tenslotte niet allemaal aan het strand liggen. Veel plezier in Mexico en goed je handen wassen. Horen wel op welk nummer je bereikbaar bent. Liefs papa en mama

• 10 Juni 2009 - 13:44

Judith:

Ik loop al dagen tegen een Spaanse chicka te praten. Geen idee wat ze zegt, maar ik geloof dat ze niet begrijpt wie Anne Orie is :P

Ik blijf proberen, jij ook!?XX

• 11 Juni 2009 - 18:37

Cynthia:

anne? kijk je uit in mexico hoorde net op de radio dat die griep niet misselijk is!!? dus pas goed op je zelf

xxxxxjes

• 12 Juni 2009 - 06:35

Pat, Hes En Madelief:

Heerlijk om al je verhalen weer te lezen!

Liefs, Patrick, Hester en Madelief

• 12 Juni 2009 - 11:28

Stefanie:

He meid!
    Hoe is mexico? kijk uit hoor met die stomme griep daar! Ik hoop dat je heel erg genoten hebt op je oude vertrouwde plekje!
    kan je daar gebeld worden?

kusjes!

• 12 Juni 2009 - 11:37

Heleen Stekelenburg:

Ciao Anne, wat een fantastisch mooie reis. En leuk om via je blog op de hoogte te zijn van je wel en wee. Nog heel veel plezier toegewenst in de komende tijd.
    Heleen & Dick xxx

• 13 Juni 2009 - 07:42

Judith:

Mexicoooo, Mexiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiicoooooooooooooooooooooo.
    Hoe is het daar schat?
    XX

• 13 Juni 2009 - 07:45

Cynthia:

en veilig aangekomen? lief smsje zeg heb je die van mij ook ontvangen? nou heel veel plezier en tot over 30 dagen!!!!

xxxxx

• 13 Juni 2009 - 19:21

Jacqueline:

Lieve Anne,
    ik ga niets over de Mexicaanse griep zeggen...
    Geweldig dat je naast het zware leven daar ook vrijwilligerswerk doet!! Geniet van de komende tijd!! liefs
    JacQ Alcuin en Manon