Home Sweet Home... - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Anne Orie - WaarBenJij.nu Home Sweet Home... - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Anne Orie - WaarBenJij.nu

Home Sweet Home...

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

01 Juni 2009 | Guatemala, Antigua

Ik ben weer thuis.. En zo voelt het ook echt.
Het mooie is dat ik gedurende mijn reis natuurlijk veel medereizigers heb ontmoet en ook de nodige die ook in Antigua waren geweest. En vrijwel iedereen heeft toch wel hetzelfde vertrouwede thuiskom gevoel bij Antigua.

Eerst nog over Copan.
Erg leuke, gezellige dagen gehad in Copan.
Uiteraard de maya ruines bezocht en ook een mooie paardrijtocht door de bergen gemaakt.

Zaterdagochtend ben ik vroeg uit Copan vertrokken om rond de middag in Antigua aan te komen.
Van hieruit ben ik gelijk naar het dorpje Panajachel aan het meer Lago Atitlan vertrokken.
Hier was ik ook al met mijn ouder geweest en dus voelde dit ook weer lekker vertrouwd.

Vandaag ben ik dan echt aangekomen in Antigua. Gelijk alweer de nodige bekenden tegekomen wat ook weer vertrouwd gezellig was. Jammer genoeg is niet iedereen er meer natuurlijk, ik ben toch ook al weer 2 maanden weg geweest.

Ook ben ik weer op mijn Guatemalese nummer te bereiken, hopelijk werkt deze beter dan die van Honduras.
+502 44276790

• 02 Juni 2009 - 05:00

Cynthia:

wat goed om te lezen dat je je zo fijn voelt op je oude vertrouwde plekje! wel terug komen he na je echte HOME haha! nog zo`n 5 weekjes de tijd vliegt nu voorbij.. en nog leuke dingen in het vooruit zicht?
    Ik heb je gister avond op dat nr gebeld lukte niet maar probeer vanavond weer even hoor.

veel plezier en een fijne tijd.

xxxx

• 02 Juni 2009 - 07:25

Papa Erik Orie:

Home sweet home? dat was toch bij je lieve pappie en mammie? Veel plezier in Antigua en we gaan je bellen. Liefs pa en ma.

• 02 Juni 2009 - 15:27

Nik:

haha ik dacht.. Home sweet home.. HEB IK IETS GEMIST!!! ;)
    Fijn dat je je lekker thuis voelt daar!
    Tot aan de tel (eindelijk!)! x

• 02 Juni 2009 - 16:44

Stichting Muses:

Hee Anne!
    Grappig dat je je zo thuis voelt in Antigua, echt super! ik zou zeggen geniet ervan nog in jouw stadje ;)
    groetjes Nicole

• 03 Juni 2009 - 06:33

Judith:

Hoii zussie,

Nou geniet er maar lekker van dan! Wanneer vertrek je nu weer?

XX

• 03 Juni 2009 - 08:05

Margreet:

Hallo Anne, Fijn dat de reis goed is verlopen en dat je weer geniet van de bekenden en de omgeving. Veel plezier de komende weken en veel liefs van ons.
    Kus, Teus en Margreet

• 05 Juni 2009 - 09:58

Stefanie:

Haii schattiee!!
    Fijn dat je weer op een vertrouwd plekkie bent..Over een flinke maand wel lekker op je Echte vertrouwde plekje bij ons..ik kijk er al naar uit!!
    Geniet er van, en hopelijk spreek ik je vanavond weer live vanuit Antigua!

kusjes stefanie!

• 05 Juni 2009 - 15:25

Judith:

Grrrrr. Het lukt me maar niet om je aan de telefoon te krijgen :s

Liefs

• 06 Juni 2009 - 16:18

Nikki:

Schat, ik krijg steeds een spaanse chick aan de tel als ik jou bel.. :(
    x

• 07 Juni 2009 - 08:09

Niek En Nella:

Lieve Anne,
    We hebben op ons gemak eens alle foto's zitten bekijken. Super!! Wat een reis van je leven maak jij daar zeg. Echt geweldig! En dat je "weer thuis bent" terug in Antigua...een echte wereldburger ben je.
    Niek vond de John Deere in de Ananas(?)plantage ook erg vertrouwd,
    Geniet nog deze laatste weken!
    Groetjes Niek en Nella