Telefoonnummer! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Anne Orie - WaarBenJij.nu Telefoonnummer! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Anne Orie - WaarBenJij.nu

Telefoonnummer!

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

04 Maart 2009 | Guatemala, Antigua

Jaaaaaa ik ben bereikbaar!!!
Zojuist een simkaart gekocht voor 5 euro met 4 euro beltegoed. Even snel Nikki gebeld (wist dat zij toch wel aan het stappen zou zijn;)) en toen had ik nog maar 1,20.... gaat snel dus!
Mijn nummer is: +502 44276790

Gister op stap geweest hier in Antigua.
Eerst naar het zeer multiculturele cafe Monoloco (waar het Lady' s night was) en daarna naar een salsaclub hiernaast.
Voor 1 euro 20 had ik een leuk alcoholisch avondje! Eerste drankje was gratis en daarna 30eurocent.... En dan is het zo half bacardi half sinas. Goed spul dus;)
Taxi was nog het duurste, voor 3 euro werd ik netjes en veilig voor mijn huis afgezet.

Vandaag een ruine van een nonnenklooster hier in Antigua bezocht en morgen ga ik naar een textielmuseum.
En het weekend waarschijnlijk weg met meiden van school maar dat gaan we morgen boeken.
En dan ondertussen nog huiswerk maken... mucho dificile.

Julie horen snel meer!
Beso

• 05 Maart 2009 - 08:22

Cynthia:

Anne! ik ga je nummer opslaan en dan ga hoop ik heel snel je stem te horen:) wel lekker dat alles zo goedkoop is he dat is nog is wat anders als hier in nl! leuk dat je al zoveel onderneemt enne hoe gaat het met je spaans?

tot het volgend verhaaltje dan maar he

xxxx

• 05 Maart 2009 - 08:28

Margreet:

Hoi Anne,
    Wat heb jij al veel gedaan afgelopen dagen.
    Het lijkt mij dat de dag omvliegt. De foto's zijn heel mooi en geven een goede indruk.
    Geniet van het weer want hier is de lente weer voorbij.
    Veel liefs en dikk kus,
    Margreet

• 05 Maart 2009 - 09:47

Tante Tete:

alcoholische meisjes komen in kloosters terecht waarna ze tot ruine vergaan!

• 05 Maart 2009 - 18:23

Rene:

He anne!!
    Kijk aan je vermaakt je wel! Zeker veel sjans! Tu eres una rubia en un pais con moreno's. ;)

Hoe zit t met je douche? haha! Ben wel benieuwd of die al zijn "verbeterd" :)
    Ben benieuwd naar je volgende verhaal.

Beso
    Rene

• 05 Maart 2009 - 19:46

Patrick, Hester En M:

Hai Anne!
    Wat heerlijk! Geniet ervan! Leuk om je zo te kunnen volgen. Enne....nog steeds geen dingen doen die wij ook niet zouden doen, he ;)!

Liefs, Patrick, Hester en Madelief

• 06 Maart 2009 - 22:09

Cynthia:

Hoi Mop!

Ik heb je zojuist gebeld op alle 3 de nummers maar kreeg helaas geen gehoor dus je bent nog steeds niet bereikbaar?!

Hoe gaat het verder allemaal?

xxxx

• 06 Maart 2009 - 22:26

Karina:

Hoi wereldreizigster,
    leuke en herkenbare verhalen schrijf jij.
    Ik zit nu bij Hanneke, want Marlies heeft mij het huis uitgezet.Zij heeft slaapfeest met 3 vriendinnen,waaronder Mandy. Ze zitten lekker film te kijken.
    De vlag mag trouwens wel uit, want de keuken zit erin, er zijn nog een paar kleine foutjes,aar die zijn wel op te lossen.Lekker warm zeker daar.Tot snel mailens, duerme bien y fiesta bien tambien.Ambrazzos Karina

• 07 Maart 2009 - 12:31

Margreet:

Hoezo foto's zei helma.
    Anne/inge foto's, zat dus helemaal verkeerd.
    Genoten van je uitstap naar Salvador?
    Tot mails,x Margreet

• 08 Maart 2009 - 09:33

Stefanie:

He lieverd!
    Erg leuk om je verhaaltjes te lezen! Je vermaakt je goed zo te zien. Heb je een leuk weekend gehad met de meiden daar? Hoe is het weer daar eigenlijk?

kusjes stef

• 08 Maart 2009 - 12:05

Gerhard:

Hoi Anne, ik lees dat alles goed in balans is: alcoholische uitspattingen gevolgd door een bezoek aan het nonnenklooster. Leuke site om je enigszins te volgen. Groetjes en heel veel plezier, ook van de meisjes, Gerhard.

• 08 Maart 2009 - 13:09

Roosje Cappetti:

Wat heb jij het leuk,meid. Genieten maar.
    Had je niet verwacht, dat ik je nog eens zou mailen. Ik blijf je op de voet volgen, want ik vind het leuk al die belevenissen van jou! Liefs Roosje.

• 08 Maart 2009 - 14:01

Mel:

heee chick!
    ben blij dat alles goed gaat! ik ga je snel ff bellen!!!! mis je in de stad gek!!!!

kus!

• 09 Maart 2009 - 10:02

Gonny:

Hoi Anne,

Zojuist je weblog gelezen. Fijn dat het goed gaat! Geniet er maar van en heel veel plezier de komende tijd!

• 09 Maart 2009 - 18:13

Cynthia :

Jaaa eindelijk je stem gehoord:) die weekend trip van je klonk echt geweldig!! sucsses met je blauwe plekken en alvast veel plezier met je volgende missie!

kus cynt en ook van patje

• 09 Maart 2009 - 20:24

Anne Mauer:

Hola Chica!!

• 09 Maart 2009 - 20:25

Berdien:

Serieus ,...... wat een dure taxi. Haha jij bent me er een. Suc6 met de lessen pop. Let goed op jezelf.

Liefs